onsdag 13 oktober 2010

En fröjd för ögat





Nu börjar jag kunna vägen mellan Laxå och Karlskoga, så många gånger som jag kört den de senaste veckorna. Det gläder mig i alla fall att det har varit vackert väder och jag har haft ögonfröjd hela tiden. Maken är väl omhändertagen på lasarettet och man har hittat en elak tarmbakterie med ett långt och konstigt namn som jag absolut inte kommer ihåg. Den ska man försöka medicinera bort. Dessutom ska man in med kamera och titta om man hittar fler elakheter i tarmarna. Tänk vad man kan göra! Min förhoppning är att man finner något man kan åtgärda.

2 kommentarer:

  1. Du kan ju lita på att han är i de bästa händer. Har så goda egna erfarenheter av Kga lasarett. Man behandlas så väl och även de undersökningar som kan vara lite obehagliga går bra tack vare den underbara personalen. Vackra bilder. Det är skönt för själen att få vara i vacker natur. Önskar din make god bättring.

    SvaraRadera
  2. Till Epsilon: Tack för hälsningen! Personalen är helt underbara. Man har hittat fyra elaka bakterier till och de ska bort. Nu har maken fått börja äta efter en vecka utan mat och dryck och det smakade bra!

    SvaraRadera